№ з/п
|
Назва предмета закупівлі
|
Посилання на сайт Prozorro
|
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
|
Розмір бюджетного призначення
|
Очікувана вартість предмета закупівлі
|
1
|
Послуги з постачання теплової енергії
|
|
Згідно з ст.5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 №1682-III зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ" код ЄДРПОУ 34674102 включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, територія діяльності якого – Одеська область. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ" код ЄДРПОУ 34674102 здійснює господарську діяльність з постачання теплової енергії та, враховуючи приписи ст.12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III займає монопольне (домінуюче) становище суб’єкта господарювання на території Одеської області з вищезазначеного виду діяльності.
|
655 100,00 грн
|
655 086,07 грн
|
2
|
Послуги з супроводження програмного забезпечення
|
|
Відповідно до відомостей зазначених у свідоцтвах, авторські майнові права на вищезазначені комп’ютерні програми належать ДП «Інформаційні судові системи». ДП «Інформаційні судові системи» є первинними постачальником послуг засобами автоматизованої системи документообігу суду, крім цього, Підприємством реалізовано повний набір механізмів, що забезпечує надання зазначених послуг. Застосування переговорної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС скоріш унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Таким чином ДП «ІСС» є первинним і єдиним постачальником даних послуг. Враховуючи вищевикладене, для закупівлі послуг з супроводження програмного забезпечення, для потреб Одеського апеляційного суду на період січень-грудень 2022 року доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до абзацу 5 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону: «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності».
|
1 587 500,00 грн
|
560 705,64 грн
|
3
|
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
|
|
Зміна адміністратора ЄСІС скоріш за все унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються в судовій системі. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Отриманим висновком №600 комплексного експертного дослідження від 25 січня 2022 року, виконаного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності Національної академії правових наук України - підтверджено обґрунтованість обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні, зокрема апеляційними судами, закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки у ДП «Інформаційні судові системи». Відсутність конкуренції – це відсутність змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибрати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Таке визначення випливає з поняття «конкуренція» визначеному Законом України «Про захист економічної конкуренції». Конкуренція може бути відсутня у випадку неможливості отримання рівноцінної послуги чи товару, що зумовлено рядом факторів, як то застосування специфічної технології, використання прав інтелектуальної власності тощо. Таким чином ДП «ІСС» є первинним і єдиним постачальником даних послуг. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону: «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема при відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником».
|
1 587 500,00 грн
|
917 518,20 грн
|
4
|
Послуги з постачання теплової енергії
|
|
Згідно з ст.5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 №1682-III зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ" код ЄДРПОУ 34674102 включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, територія діяльності якого – Одеська область. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ" код ЄДРПОУ 34674102 здійснює господарську діяльність з постачання теплової енергії та, враховуючи приписи ст.12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III займає монопольне (домінуюче) становище суб’єкта господарювання на території Одеської області з вищезазначеного виду діяльності.
|
1 253 100,00 грн
|
683 904,59 грн
|
5
|
Послуги з розподілу електричної енергії та послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії
|
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-19-008853-a
|
Згідно з ст.5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 №1682-III зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Згідно з пунктом 7 Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amcu.gov.ua). Відповідно до інформації, що міститься на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України (http://www.amcu.gov.ua) АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», код ЄДРПОУ 00131713, включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, територія діяльності якого – Одеська область. АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», код ЄДРПОУ 00131713, здійснює господарську діяльність з розподілу електричної енергії та, враховуючи приписи ст.12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 №2210-III займає монопольне (домінуюче) становище суб’єкта господарювання на території Одеської області з вищезазначеного виду діяльності. Тому, договір про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії та послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії може бути укладений лише з одним виконавцем. Документальним підтвердженням відсутності конкуренції є Зведений перелік суб’єктів природних монополій за липень 2022, стор. 8, №54. З урахуванням закупівлі послуг з розподілу електричної енергії та послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії на суму 158432,46 грн (UA-2022-02-10-001612-a) для закупівлі послуг з розподілу електричної енергії та послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії, для потреб Одеського апеляційного суду на 2022 рік доцільно застосувати скорочену переговорну процедуру закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону: «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема при відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником»
|
174 642,84
|
174 642,84
|
6
|
Поштові марки
|
|
Надання послуг поштового зв’язку регулюється Законом України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 року №2759-ІІІ, відповідно до цього Закону – поштова марка – державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку із зазначенням його номінальної вартості та держави, який є засобом оплати послуг поштового зв’язку, що надаються національним оператором. Згідно ч.3 ст. 15 Закону №2759-ІІІ передбачено, що національний оператор має виключне право на виведення, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 року №10-р виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на акціонерне товариств «Укрпошта». Відповідно до абз.2 п.7 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 №270 оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктами поштового зв’язку з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому порядку. Положенням про знаки поштової оплати, затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 №388 визначається порядок видання, введення в обіг та організації розповсюдження знаків поштової оплати, до яких належать поштові марки, блоки, марковані конверти та картки, а також, виведення їх з обігу. Дія даного Положення поширюється на національного оператора поштового зв’язку (далі – національний оператор), виконання функцій якого покладено на акціонерне товариство «Укрпошта» (територіальних філіалів).
|
1 862 540,00
|
1 862 540,00
|
7
|
Електрична енергія
|
|
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог встановлених Кодексом систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №310, Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309, Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №312. Якість електричної енергії в точках приєднання у нормальних умовах експлуатації має відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Для визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником застосовано метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, який передбачено п.1 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономрозвитку №275 від 18.02.2020.
Для цього Замовником вибірково було надіслано запити цінових пропозицій до постачальників електричної енергії, тобто застосовано спосіб передбачений п.2 Розділу ІІІ, а саме: «направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг».
За результатами отриманих цінових пропозицій очікувану вартість ціни за одиницю Товару розраховано за формулою Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
|
Цод
|
-
|
очікувана ціна за одиницю;
|
|
Ц1, Цк
|
-
|
ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
|
|
К
|
-
|
кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
|
Цод = (4,50 грн з ПДВ + 5,20 грн з ПДВ+ 5,80 грн з ПДВ)/3 = 5,20 грн з ПДВ.
Визначено очікувану вартість Закупівлі, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де:
|
ОВмрц
|
-
|
очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
|
|
Цод
|
-
|
очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
|
|
V
|
-
|
кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
|
ОВмрц = 5,20 грн з ПДВ*240 000 кВт*год = 1 248 000,00 грн з ПДВ.
|
1 248 000,00
|
1 248 000,00
|