Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОГОЛОШЕННЯ НА САЙТ (ІНШЕ-ДЕРЖЗАКУПІВЛІ)
16 липня 2021 року Одеським апеляційним судом на сайті dzo.com.ua оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі канцелярських товарів, код 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», в тому числі:
Діркопробивач на 2 отвори, 30197330-8 – Діроколи, 30 шт,
Діркопробивач на 4 отвори, 30197330-8 – Діроколи, 4 шт,
Затиск для паперу 25мм., чорний, 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок, 50 пачок,
Затиск для паперу 41мм., чорний, 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок, 50 пачок,
Затиск для паперу 51мм., чорний, 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок, 50 пачок,
Зволожувач для пальців гелевий 20 мл., 30192700-8 - Канцелярські товари, 20 шт.,
Клей-олівець 36гр., 30192700-8 - Канцелярські товари, 400 шт.,
Клей ПВА 100 гр., 30192700-8 - Канцелярські товари, 30 шт.,
Лінійка пластикова 30 см., 30194000-5 - Креслярське приладдя, 50 шт.,
Олівець графітовий, 30192130-1 – Олівці, 200 шт.,
Тека-реєстратор А4 на 4-х кільцях, 30197210-1 - Теки-реєстратори, 30 шт.,
Тека-реєстратор А4/70, 30197210-1 - Теки-реєстратори, 100 шт.,
Ручка кулькова, синє письмо, 30192121-5 - Кулькові ручки, 800 шт.,
Ручка кулькова, чорне письмо, 30192121-5 - Кулькові ручки, 800 шт.,
Ручка кулькова, червоне письмо, 30192121-5 - Кулькові ручки, 50 шт.,
Металеві скоби №10, 30197110-0 – Скоби, 800 пачок,
Металеві скоби №23/8, 30197110-0 – Скоби, 20 пачок,
Металеві скоби №24/6, 30197110-0 – Скоби, 800 пачок,
Металеві скоби №23/17, 30197110-0 – Скоби, 10 пачок,
Скріпки нікелеровані, металеві, трикутні 25 мм., 30197220-4 - Канцелярські скріпки, 300 пачок,
Степлер №10, 30197320-5 – Степлери, 30 шт.,
Степлер №24, 30197320-5 – Степлери, 15 шт.,
Антистеплер, 30197321-2 – Антистеплери, 30 шт.,
Файли для паперу формату А4, 30192000-1 - Офісне приладдя, 200 пачок,
Резинки для грошей, 30192000-1 - Офісне приладдя, 30 пачок,
Картон для прошивання справ, 30197600-2 - Оброблені папір і картон, 2000 шт.,
Набір маркерів для дошки, з губкою, 30192125-3 – Маркери, 2 пачки,
Ролери, 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція, 24 шт.,
Датер напівавтоматичний, 30192150-7 – Датери, 2 шт.,
Оснастка для штампів, 30192153-8 – Штампи, 2 шт.,
Планшет із затискачем, 30191100-5 - Архівне устаткування, 20 шт.,
Тека-планшет із затискачем, 30191130-4 - Тека-планшет із затискачем, 50 шт.,
Клейка стрічка для пакування, прозора, 30192700-8 - Канцелярські товари, 200 шт.,
Клейка стрічка канцелярська, прозора, 30192700-8 - Канцелярські товари, 20 шт.,
Ножиці, металеві, 30192700-8 - Канцелярські товари, 20 шт.
ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-16-001534-с.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі наявної потреби у відповідних канцелярських товарах, з урахуванням досвіду використання канцелярських товарів різних виробників та вимог «санкційного законодавства».
Розмір бюджетного призначення для закупівлі канцелярських товарів згідно розрахунків, які обґрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до проекту кошторису та є невід’ємною частиною кошторису та паспорта бюджетної програми на 2021 рік, за кодом КЕКВ 2210, в графі 2.1.7 «Придбання канцелярського приладдя ( у т.ч. папки справ, бланки стат. карток та ін.)» складає за спеціальним фондом - 99550,00 грн.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником застосовано метод розрахунку очікуваної вартості товарів шляхом порівняння ринкових цін, який передбачено п.1 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономрозвитку №275 від 18.02.2020р.
Для цього Замовником вибірково було надіслано запити цінових пропозицій до суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють свою діяльність в сфері постачання канцелярських товарів, тобто застосовано спосіб передбачений п.2 Розділу ІІІ, а саме: «направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг».
За результатами отриманих цінових пропозицій очікувану вартість ціни за одиницю Товару розраховано за формулою Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: |
Цод |
- |
очікувана ціна за одиницю; |
Ц1, Цк |
- |
ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; |
|
К |
- |
кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; |
Таким чином, очікувана ціна за одиницю:
Визначено очікувану вартість Закупівлі, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: |
ОВмрц |
- |
очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; |
Цод |
- |
очікувана ціна за одиницю товару/послуги; |
|
V |
- |
кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується. |
Кількість та вид канцелярських товарів визначено відповідно до наявної потреби з урахуванням наявних залишків на складі.
Детальний розрахунок очікуваної вартості, розрахованої за методом порівняння ринкових цін, наведено в Таблиці 1.
Таблиця 1.
Найменування предмету закупівлі |
Одиниця виміру |
Очікувана ціна за одиницю товару грн. з ПДВ |
Орієнтовна кількість товарів |
Очікувана вартість закупівлі |
Діркопробивач на 2 отвори |
шт |
237,34 |
30 |
7120,2 |
Діркопробивач на 4 отвори |
шт |
460,67 |
4 |
1842,68 |
Затиск для паперу 25мм., чорний |
пач |
12,45 |
50 |
622,5 |
Затиск для паперу 41мм., чорний |
пач |
30,17 |
50 |
1508,5 |
Затиск для паперу 51мм., чорний |
пач |
43,39 |
50 |
2169,5 |
Зволожувач для пальців гелевий 20мл. |
шт |
55,17 |
20 |
1103,4 |
Клей-олівець 36 гр. |
шт |
11,42 |
400 |
4568 |
Клей ПВА 100 гр. |
шт |
8,19 |
30 |
245,7 |
Лінійка пластикова 30см. |
шт |
14,31 |
50 |
715,5 |
Олівець графітовий |
шт |
1,98 |
200 |
396 |
Тека-реєстратор А4 на 4-х кільцях |
шт |
47,96 |
30 |
1438,8 |
Тека-реєстратор А4/70 |
шт |
49,87 |
100 |
4987 |
Ручка кулькова |
шт |
4,77 |
800 |
3816 |
Ручка кулькова |
шт |
5,23 |
800 |
4184 |
Ручка кулькова |
шт |
4,15 |
50 |
207,5 |
Металеві скоби №10 |
пач |
4,17 |
800 |
3336 |
Металеві скоби №23/8 |
пач |
19,31 |
20 |
386,2 |
Металеві скоби №24/6 |
пач |
6,46 |
800 |
5168 |
Металеві скоби №23/17 |
пач |
36,93 |
10 |
369,3 |
Скріпки нікелеровані, металеві, трикутні 25 мм. |
пач |
5,91 |
300 |
1773 |
Степлер №10 |
шт |
95,71 |
30 |
2871,3 |
Степлер №24 |
шт |
104,65 |
15 |
1569,75 |
Антистеплер |
шт |
13,41 |
30 |
402,3 |
Файли для паперу формату А4 |
пач |
71,17 |
200 |
14234 |
Резинки для грошей |
пач |
171,13 |
30 |
5133,9 |
Картон для прошивання справ |
шт |
5,67 |
2000 |
11340 |
Набір маркерів для дошки з губкою |
пач |
53,22 |
2 |
106,44 |
Ролери |
шт |
98,10 |
24 |
2354,4 |
Датер напівавтоматичний |
шт |
181,91 |
2 |
363,82 |
Оснастка для штампів |
шт |
450,43 |
2 |
900,86 |
Планшет із затискачем |
шт |
31,90 |
20 |
638 |
Тека-планшет із затискачем |
шт |
59,17 |
50 |
2958,5 |
Клейка стрічка для пакування прозора |
шт |
48,45 |
200 |
9690 |
Клейка стрічка канцелярська, прозора |
шт |
5,55 |
20 |
111 |
Ножиці, металеві |
шт |
45,74 |
20 |
914,8 |
Таким чином, згідно проведеного розрахунку, очікувана вартість предмета закупівлі становить 99546,85 грн.