flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення щодо закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки

21.09.2021 року Одеським апеляційним судом на сайті dzo.com.ua оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримкикод ДК 021:2015:72220000-3 - Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (72222300-0 - Послуги у сфері інформаційних технологій) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-21-003868-a.

Закупівля здійснюється із застосуванням переговорної процедури закупівлі з підстав передбачених абзацом 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Підпунктом 5 п.1 Розділу ІІ Положення про автоматизовану систему документообігу суду (затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30, зі змінами та доповненнями) визначено, що адміністратором АСДС (далі - адміністратор) є державне підприємство "Інформаційні судові системи", віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. Підприємство є адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі - ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) і вживає заходів, пов'язаних із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування АСДС та інших підсистем, у тому числі в якості системного інтегратора. Пунктом 2 розділу 4 Положення зазначено, що технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів, укладених з головними розпорядниками бюджетних коштів. Зміна адміністратора системи документообігу суду після застосування іншої процедури державних закупівель окрім переговорної унеможливить супроводження та технічну підтримку комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшиться навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає ДП «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що в свою чергу на певний період(до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування документообігу суду, а також до витрачання додаткових бюджетних коштів, у тому числі на повторне виконання раніше виконуваних робіт(наданих послуг). Отриманим висновком №576 комплексного експертного дослідження від 02 червня 2020 року, виконаного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, підтверджено обгрунтованість обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні, зокрема, апеляційними судами закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки у ДП «Інформаційні судові системи». Відсутність конкуренції – це відсутність змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибрати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Таке визначення випливає з поняття «конкуренція» визначеному Законом України «Про захист економічної конкуренції». Конкуренція може бути відсутня у випадку неможливості отримання рівноцінної послуги чи товару, що зумовлено рядом факторів, як то застосування специфічної технології, використання прав інтелектуальної власності тощо. Таким чином ДП «ІСС» є первинним і єдиним постачальником даних послуг. Враховуючи вищевикладене, для закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки для потреб Одеського апеляційного суду на період жовтень-грудень 2021 року доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону: «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, при відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником».

Розмір бюджетного призначення для закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки, згідно розрахунків, які обґрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до проекту кошторису та є невід’ємною частиною кошторису та паспорта бюджетної програми на 2021 рік, за кодом КЕКВ 2240 в графі 2.3.1.1 «Послуги, надані ДП «ІСС» (зі змінами від 13.07.2021 року),  за загальним фондом складає 391000,00 грн.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до отриманого розрахунку вартості послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки, Одеського апеляційного суду з 01.10.2021 року по 31.12.2021 року та становить 237495,60 грн.