flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про намір укласти договір про закупівлю послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки

05.02.2021 року Одеським апеляційним судом на веб-порталі електронних публічних закупівель Prozorro сайті через авторизований електронний майданчик dzo.com.ua оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ", 34614292, ідентифікатор закупівлі -UA-2021-02-05-002580-c, про закупівлю послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки, код ДК 021:2015:72220000-3 - Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань на 2021 рік.

Положенням про автоматизовану систему документообігу суду (затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30, зі змінами та доповненнями) визначено, що адміністратором АСДС (далі - адміністратор) є державне підприємство "Інформаційні судові системи", віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. Підпунктом 5 п.1 Розділу ІІ Положення про АСДС визначено, що адміністратор АСДС (далі - адміністратор) - державне підприємство "Інформаційні судові системи", віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. Підприємство є адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі - ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) і вживає заходів, пов'язаних із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування АСДС та інших підсистем, у тому числі в якості системного інтегратора. Пунктом 2 розділу 4 Положення зазначено, що технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів, укладених з головними розпорядниками бюджетних коштів. Зміна адміністратора системи документообігу суду після застосування іншої процедури державних закупівель окрім переговорної унеможливить супроводження та технічну підтримку комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшиться навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає ДП «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що в свою чергу на певний період(до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування документообігу суду, а також до витрачання додаткових бюджетних коштів, у тому числі на повторне виконання раніше виконуваних робіт (наданих послуг). Отриманим висновком №576 комплексного експертного дослідження від 02 червня 2020 року, виконаного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, підтверджено обґрунтованість обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні, зокрема апеляційними судами, закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки у ДП «Інформаційні судові системи». Таким чином ДП «ІСС» є первинним і єдиним постачальником даних послуг. Враховуючи вищевикладене, для закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки, для потреб Одеського апеляційного суду на 2021 рік доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону: «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема при відсутності конкуренції з технічних причин».    

Розмір бюджетного призначення/очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до затвердженого кошторису та розрахунків до кошторису і становить 713836.80 грн.