flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про намір укласти договір про закупівлю конвертів

08 грудня 2021 року Одеським апеляційним судом на сайті dzo.com.ua оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю конвертівкод 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30199230-1 – Конверти) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-08-015430-c.

Переговорна процедура закупівлі конвертів для забезпечення потреби суду наступних форматів та у наступній кількості: конверти крафтові С5 – 1500 шт., конверти крафтові В4 – 1000 шт., конверти офсетні С5 – 31045 шт., конверти офсетні С6 – 43000 шт., конверти для дисків – 30000 шт., здійснюється на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Обґрунтування застосування переговорної процедури

27 жовтня 2021 року через авторизований майданчик електронної системи закупівель було оголошено закупівлю конвертів із застосуванням процедури відкритих торгів, очікувана вартість якої складала 58798,80 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-27-008039-a).

Дана закупівля була автоматично відмінена Електронною системою у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

12 листопада 2021 року через авторизований майданчик електронної системи закупівель було оголошено закупівлю конвертів із застосуванням процедури відкритих торгів, очікувана вартість якої складала 58798,80 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-12-002799-c).

Дана закупівля була автоматично відмінена Електронною системою у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.

За змістом п.1 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Під час проведення обох процедур закупівель, Одеським апеляційним судом, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі.

Враховуючи вищевикладене, для закупівлі конвертів для потреб Одеського апеляційного суду доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Згідно довідки про зміни до кошторису на 2021 рік №405 від 13.07.2021 року Одеському апеляційному суду збільшено розмір видатків бюджету для придбання конвертів на 46800,00 грн, відтак, розмір бюджетного призначення, що передбачений у номері стратегічного призначення 2.1.3 «Придбання конвертів» розрахунків, які обґрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до проекту кошторису та є невід’ємною частиною кошторису та паспорта бюджетної програми на 2021 рік, для придбання конвертів становить 58800,00 грн і Закупівля здійснюється в межах цієї суми.

Порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі  залишено без змін, порівняно з обраним порядком визначення очікуваної вартості під час оголошення закупівель конвертів із застосування процедури відкриті торги, які передували переговорній процедурі (ідентифікатори закупівель UA-2021-10-27-008039-a та UA-2021-11-12-002799-c).

Для визначення очікуваної вартості Закупівлі Замовником застосовано метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, який передбачено п.1 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономрозвитку №275 від 18.02.2020р.

Для цього Замовником вибірково було надіслано запити цінових пропозицій до суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють свою діяльність, зокрема, в сфері виробництва та/або постачання конвертів, тобто застосовано спосіб передбачений п.2 Розділу ІІІ, а саме: «направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг».

За результатами отриманих цінових пропозицій очікувану вартість ціни за одиницю Товару розраховано за формулою Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,

де:

Цод

-

очікувана ціна за одиницю;

 

Ц1, Цк

-

ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;

 

К

-

кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;

Очікувана ціна за одиницю конвертів С5 (крафтових): (3,00 грн з ПДВ + 1,98 грн з ПДВ + 2,16 грн з ПДВ)/3 = 2,38 грн з ПДВ.

 Очікувана ціна за одиницю конвертів В4 (крафтових): (7,80 грн з ПДВ + 6,30 грн з ПДВ + 5,04 грн з ПДВ)/3 = 6,38 грн з ПДВ.

Очікувана ціна за одиницю конвертів С5 (офсет): (0,54 грн з ПДВ + 0,78 грн з ПДВ + 0,60 грн з ПДВ)/3 = 0,64 грн з ПДВ.

Очікувана ціна за одиницю конвертів С6 (офсет): (0,30 грн з ПДВ + 0,42 грн з ПДВ + 0,36 грн з ПДВ)/3 = 0,36 грн з ПДВ.

Очікувана ціна за одиницю конвертів для дисків: (0,38 грн з ПДВ + 0,54 грн з ПДВ + 0,42 грн з ПДВ)/3 = 0,45 грн з ПДВ.

 

Визначено очікувану вартість Закупівлі, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, за такою формулою:

ОВмрц = Цод * V,

де:

ОВмрц

-

очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;

 

Цод

-

очікувана ціна за одиницю товару/послуги;

 

V

-

кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.

Предмет закупівлі, а саме кількість конвертів форматів С5 та В4 (крафтових), С5 та С6 (офсетних) визначено на підставі отриманої заявки від начальника відділу з режимно-секретної роботи, а також наявної потреби в конвертах іншого формату.

Кількість конвертів для дисків визначено на підставі отриманої заяви начальника відділу забезпечення проведення судових засідань.

Відтак: 

очікувана вартість конвертів С5 (крафтових) становить: 1500 штук * 2,38 грн = 3570,00 грн,

очікувана вартість конвертів В4 (крафтових) становить: 1000 штук * 6,38 грн = 6380,00 грн,

очікувана вартість конвертів С6 (офсет) становить: 43000 штук * 0,36 грн = 15480,00 грн,

очікувана вартість конвертів С5 (офсет) становить: 31045 штук * 0,64 грн = 19868,80 грн,

очікувана вартість конвертів для дисків становить: 30000 штук * 0,45 грн = 13500,00 грн,

Всього, очікувана вартість Закупівлі складає: 3570,00+6380,00+15480,00+19868,80+13500,00 = 58798,80 грн з ПДВ.