flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування учасників судових проваджень щодо задоволеністю якістю функціонування Одеського апеляційного суду

05 липня 2019, 16:00

З метою отримання інформації про поточну ситуацію роботи судів та визначення їх  потреб, оцінки якості їх функціонування та в рамках реалізації проекту «Опитування учасників судових проваджень щодо задоволеністю якістю функціонування судів Одеської та Миколаївської областей» в Одеському апеляційному суді було досліджено думку  учасників судових проваджень щодо якості роботи суду.

В ході дослідження опитано 100 респондентів,  з одиницею виміру їх думки щодо якості роботи суду  від 1 до 5 балів. За результатами проведеного анкетування в цілому суд отримав позитивну оцінку.

Так, респонденти оцінили показник доступності суду на 4 бали, зручності та комфортності перебування у суді на 4,8 балів. Відмітили респонденти позитивно і повноту та ясність інформації щодо діяльності суду -  4,8 балів. Більшість респондентів задоволені роботою працівників суду та оцінили роботу працівників апарату суду та роботу суддів відповідно  на 4,6 балів.

Стосовно якості та своєчасності направлення судових рішень встановлено, що  80,4% респондентів вчасно отримали текст рішення по справі. Також  на 4,8 та 4,2 балів відповідно учасники опитування оцінили легкість та доступність мови для читання судового рішення та його  обґрунтованість.

Дещо незадоволені учасники судових проваджень, які прийняли участь у дослідженні їх думки,  дотриманням термінів судового розгляду та оцінили даний показник на 3,9 балів. Низька оцінка дотримання строків судового розгляду може бути пов’язана із  неможливістю врахувати побажання учасників проваджень  при призначенні дня та часу засідання, несвоєчасністю (відповідно до графіку) початку засідання по справі тощо.

Отже, в результаті проведеного аналізу визначено, що в цілому робота суду організована на належному рівні. Будівля суду є доступною для відвідувачів, матеріально-технічне забезпечення суду дозволяє забезпечити зручність та комфортність  перебування відвідувачів у будівлі суду. Інформація, яка розміщена в суді, є повною та доступною для переважної більшості респондентів. Якість роботи працівників апарату суду та суддів задовольняє більшість респондентів.

В результаті проведеного опитування рекомендовано переглянути графік проведення судових засідань та здійснити його коригування з урахуванням навантаження суддів, покращити якість роботи працівників суду та підвищити рівень довіри до них, збільшити кількість паркувальних місць для автомобілів відвідувачів суду та збільшити кількість інформаційних стендів про розгляд справ, що знаходяться у проваджені суду.

При цьому, як свідчать результати опитування, виявлено тенденцію покращення якості роботи суду, у порівнянні з даними попередніх опитувань. Так, на думку респондентів покращились станом на день проведення опитування  такі показники якості роботи суду, як доступність суду, значення показника збільшено на 0,5; зручності та комфортності перебування у суді та повноти і ясності інформації – на 1,2; дотримання термінів судового розгляду - на  0,3; якості  роботи працівників апарату суду-  на 1, якості роботи суддів - на 0,9.

Дякуємо респондентам за участь у проведенні опитування та зазначаємо, що Ваші думки і рекомендації по удосконаленню  роботи суду є корисними і важливими для нас, над якими керівництво суду буде працювати в подальшому з метою покращення доступності та зручності правосуддя!

 

Прес-служба Одеського апеляційного суду